top of page
חיפוש

כשהשמיים פוגשים את האדמה או... טיול וואן - לא מה שציפיתם



אי פעם חשבתם על לטייל בוואן?


גבירותיי ורבותיי התכווצו ותהנו מהנסיעה! בהתחלה, אולי תחשבו לעצמכם " זה לא הולך להיות צפוף מדי שם ? ומה אם אני צריך קצת מקום כדי לנקות את הראש בזמן שבת זוגתי צריכה את הרגע שלה במקלחת תוך כדי שירה על בקולי קולות? " ובכן ראשית, הבה נבדוק כמה מהיתרונות של ואן לייף. וזה ידידיי, מדבר על חופש אמיתי. זה נותן לכם את היתרון של היכולת לנסוע לאן שאתם רוצים, מתי שתרצו.



ניסיון חיים


זו חוויה מתגמלת למדי, לא רק שלחיות בוואן גורם לנו להימנע מלהוציא יותר כסף, אלא גם להיות מסוגלים לשחרר את עצמינו מכל הכללים הנוגעים לחוק המגיעים לבעלות על בית או לשכור אחד. חוץ מזה, שחרור עצמנו מאפשר לנו להתחבר לעצמנו טוב יותר ומחזק אומץ ותעוזה.



בדור הזה ובגיל זה, הרבה צעירים רודפים אורח חיים פראי זה בגלל יתרונותיו הרבים. כשאדם חולק אורח חיים זה עם חבריו הטובים ביותר או יקיריו, זה לא מראה אלא מחויבות ודבקות מוחלטת במסע הזה שנקרא וואן לייף.



מקור נהדר לדרך חיים מאושרת זו מוצג ומשותף על ידי אינסטגרמים ידועים ומאגד את הדף הגדול ביותר של קהילת @ project.vanlife, לו אנו נותנים קרדיט מלא על כל התמונות המשותפות היפות האלה במאמר הספציפי הזה.



אני מאמין שכולנו מודעים לאופן בו המדיה החברתית משפיעה על חיינו במאה הנוכחית, אם לא יותר. אז מה עדיף, להרוויח כסף מלעשות את מה שאתה אוהב ולהנות הכי הרבה מזה? שילוב דרך בכלי רכב טנדר, בין אם זה לבד או עם הנפש התאומה שלך, משפחה קטנה או חיית מחמד. היכולת לנהל את העסק האישי שלך תוך שיתוף החוויה שלך ואת מה שאתה מתעד במהלך הנסיעה, זה מעשיר את הנשמה והכיס.


נוסף על כל הסיבות שהוזכרו לגרום לכם לארוז ולהתחיל את חיי הטנדר החדשים שלכם, להוסיף את העניין שהילדים שלך ילוו אותך היא יותר מסתם "חוויה", זה יכול לסמן את חייהם עד תום , לחזק את אישיותם ולתת להם הערכה עצמית בריאה לאורך זמן. אז חשבו על המשפחה הקטנה שלכם או על ילדיכם העתידיים כשאתם שוקלים לחיות את הואן לייף.



אם הגעתם עד כה במאמר הזה, אתם מחפשים להיות נוודים דיגיטליים אז אנחנו בהכרח באותו עמוד. אנא אל תהססו לשתף אותנו ביעדים המובילים ברשימת הבאקט ליסט שלכם.



2 צפיות0 תגובות
bottom of page