top of page
חיפוש

5 תכונות אופי שאתם חייבים לאמץ על מנת להיות גולשים

1. זה הכל עניין של גישה.

גישה חיובית - זה כל מה שצריך כדי להיות גולש טוב. גלישה היא עולם ומלואו ועולם חיובי ביותר. ואתם נכנסים לעולם חדש, בואו בגישה חיובית, אחרת כבר בכשלון הראשון אתם תצאו מהמים ולא תרצו לחזור יותר וחבל "כי דברים טובים באים לאט לאט".


2. זה לא בית ספר כאן.

היכולת ללמוד מהר - תיתן לכם יתרון משמעותי כגולשים טובים.

הים הוא כמו בית ספר, כל הזדמנות הוא מלמד אותנו שיעור כזה או אחר ואם אתם כאלה שיודעים ללמוד מהר, הדרך שלכם לפסגה מובטחת.




3. תנו לי קצת אנרגיה!

אנרגיה גבוהה - זה מצרך משמעותי אצל גולש טוב. רוצים להשתפר מהר ולהפוך לגולשים טובים? תשאירו את הריטלין בבית. זה לא שחמט, אין מה לחשוב יותר מדי. בים צריך לזוז, מהר, עכשיו, אחרת לא תספיקו לעלות לפיק, לא תספיקו לתפוס את הגל, לא תספיקו את זה ואת ההוא ובקיצור לא תספיקו כלום.

תביאו אנרגיה, אבל פיצוץ של אנרגיה.


4. תקשורת טובה, כן כן, תקשורת, מה קשור?

תקשורת טובה מילולית ופיזית - ולמה?

כי בים יש אנשים, גולשים אחרים, יש חוקים, יש כבוד, יש קבוצות, יש יחידים, יש לונגבורד ושורטבורד ויש אחד על סאפ ויש אחד עם גלשן ממונע והסוד הגדול לאיך לשמור על כל זה, הוא לשמור על תקשורת טובה בין אחד לשני, בין אם בדיבור ובין אם במבט. יש חוקים חבר'ה. תכבדו אותם או שתהיו בחוץ במקרה הטוב, ובמקרה הרע, תגרמו לתאונה. ממש כמו בכביש.

יש לכם יכולת תקשורת גבוהה?




5. גמישות והסתגלות, אבל בקטע של זיקית, הבנתם?

גמישות והסתגלות - ולאוו דווקא במובן הפיזי של העניין. אלא במובן המנטלי ולמה?

כי הזרממם משתנים, הרוח עולה, הים עולה, הים יורדת, הרוח מתחזקת או מסתובבת, הזרמים מסתובבים, מתחזקים, נחלשים ובקיצור הפתעות הפתעות הפתעות, והשאלה היא - איך אתם בחיים? כאלה שלא מצליחים להסתגל לתנאים חדשים והפתעות? או כאלה שיודעים, כמו זיקית?



אז כן, לא כמו שחשבתם, זה לא בהכרח כוח מתפרץ, יכולות כושר גבוהות, סיבולת לב ריאה ואומץ. אלה דווקא תכונות אופי, כמו בחיים.



אז מה אתם אומרים? אתם מתאימים להיות גולשים טובים?



168 צפיותתגובה 1
bottom of page