top of page
חיפוש

לה וואגיו גראנד פריז: ווייט וואטר סוף סוף השיקה את הגל הבלתי נגמר!


פריז WhiteWater West, המעצבת והיצרנית הגדולה ביותר של פארקי מים בעולם, השיקה סוף סוף את הפרויקט של "Endless Surf" בעיר הלב של צרפת, פריז, בפיתוח חדש של 250 מיליון אירו.


הפכו סוף סוף את הפרוייקט למגזר הציבורי, עבור אלו מכם שאינם יודעים עליו, זהו מתקן גלישה מקורה וחדשני המספק גלים אשר ישתחררו באופן שיהיה בו זמנית, יעיל, עוצמתי וניתן להתאמה אישית עבור מטרת הגולש ועל מנת לאפשר לרוכביו ליהנות מחוויה ללא רבב מבלי שיצטרך לדאוג כלל לבטיחותם.


זה נכון של- WhiteWater לקח ארבעים שנה להחיות את הטכנולוגיה המדהימה הזו, בזכות המיומנות ההנדסית שלה במים וחוויה ארוכת טווח. WhiteWater ממוקמת בקולומביה הבריטית בקנדה. חברה זו נמצאת בתעשייה זו מספיק זמן כדי לפתח מתקני מים מעורבים רבים כמו FlowRider המפורסם, FlowBarrel, FlowCurl, Wave-in-a-box, ו- WaveOz.


מנכ"ל WhiteWater, ג'וף צ'וטר, הצהיר כי: "פיתחנו את בריכת הגלישה הראשונה שלנו, ליפון הטייפון של דיסני, בשנת 1989. כעת, עם Endless Surf, אנו מציגים טכנולוגית בריכת הגלים מהדור הבא, ... WhiteWater רוצה ליצור את האדם הטוב בעולם על גל עשוי. המטרה שלנו היא לפתח חווית גלישה אותנטית המאפשרת לעשרות אלפים לגלות את הריגוש של הרכיבה לראשונה. "


בואו נצלול לתוך הפרטים הטכניים:


"אנדלס סרף" זה בעצם החלום של כל גולש, שכן הוא מספק גלים מתכווננים על פי הדרישות. זהו גל אורגני, בצורת לב ושינוי גודל, מסוגל להגיע לגובה של 1000 פיט, כלומר 300 מטר רוחב בתוך בריכה של 2 דונם. יתר על כן, הוא מציע רכיבה של עד 26 שניות עד סוף הגל.


התכנות שלו מוגן בפטנט, הוא מאפשר למשתמשים לשנות את דפוס הגלים באופן מיידי בעזרת תכונה נוספת המאפשרת להפעיל גלים מסוגים שונים בו זמנית. כמו שאמר מנהל התפקיד הראשי של WhiteWater, פול צ'וטר, "הטכנולוגיה הפנאומטית האמינה שלנו יוצרת אינסוף מערכות גלים, המיועדות לכל רמת גלישה; בהיותנו גמישים, בעלי קיבולת גבוהה, ומעל הכל, בטיחות אינסופית ... "



בזכות כל היכולות שהוזכרו לעיל, החליטו מפתחי לה ווג גראנד פריז לבחור בפרויקט Endless Surf כפיתוח העילית החדש שלהם. כאשר הפרויקט המרהיב הזה יושלם, הוא יסב את תשומת ליבו לאלפי מבקרים שיבואו ליהנות מהמתקנים המגוונים הידידותיים למשפחות. בנוסף, פיתוח זה יאפשר לקהילה המקומית גישה חופשית למתקן הגלישה, שכן היא גם תקים בתי מגורים ובתי מלון מסביב לה.


פיתוח הגלישה האינסופית שונה ונועז בצורה מרגשת וכפי שבא לידי ביטוי , מנהלת הפרויקט של לינקצ'יטי: "החזון שלנו נועז. הכל מרומם את המקום הזה אל יוצא הדופן ”.



8 צפיות0 תגובות
bottom of page