top of page
חיפוש

5 שירי הגלישה המובילים היום


השירים הטובים ביותר לגולשים

במהלך העשורים היו אמנים רבים שכתבו על גלישה. זה ממש המריא ושגשג בשנות ה -60 עם הלהיט הקלאסי של Beach Beach "Surfin 'U.S.A." ו "California Dreamin" של The Mamas & The Papas.



כמה משירי הגלישה המשפיעים יותר על העשור הזה כוללים "Wipeout" של הסורפים ו- "Pipeline" של ה- Chantays, שניהם קלאסיים בכל הזמנים.



אולי אחד המוזיקאים המשפיעים ביותר בעידן הפופולרי הזה של מוזיקת ​​הגלישה היה דיק דייל. מבין כל נגני הגלישה, דיק דייל הוא הבעלים של התואר מלך הגיטרה בגלישה. בעזרת הדל-טונים שלו וריף הגיטרה הכבד שלו והצלילים הבלתי נשכחים של "Miserlou" ו- "Let’s go Trippin", לא פלא שקראו לו מלך מוזיקת הגלישה. או מלך החוף. יה.


בשנות ה -70 וה -80 סצנת הגלישה לא הייתה פופולרית כמו בשנות ה -60. המנגינות שינו קצת ו פאנק רוק הפך לזירת הגלישה. "רוח הקיץ" של Seals & Crofts בשנות ה -70 הגיעה לראש הגרפים.


בשנות ה -90 היו Aqua Velvets עם אלבומיהם "Nomad" ו- "Surfmania." חלק מהלהיטים המובילים שלהם כללו את "Surf Nouveau" ו- "Surfmania." Weezer גם שמו את שמם במוזיקת ​​הגלישה בשנת 1994 כאשר הוציאו את "Surf Wax America".



עכשיו, אחרי שעשית את שיעור ההיסטוריה של מוסיקת הגלישה שלך, היום, יש המון מוסיקה טובה שתביא אותך לתפוס את הגלים. תמיד כיף להחזיק פלייליסט טוב להאזנה בדרך לחוף הים.

27 צפיות0 תגובות
bottom of page